Понад 200 представників агропромислових компаній наприкінці минулого тижня з’їхалися до Шполянського району. Все – в рамках бізнес-туру на Лебединський насіннєвий завод.
Такий бізнес-тур – це можливість тісного спілкування із колегами в галузі агровиробництва, насінництва та дистрибуції, а також приклад того, що ці напрямки активно розвиваються в Україні.
Ініціатором заходу стала компанія LNZ Group, (складовою частиною якої є Лебединський насіннєвий завод – ред.) разом зі своїми давніми партнерами – компанією «Монсанто» та «Райффайзен Банк Аваль».
Гостей зустріли на кукурудзяному полі, де організатори провели презентацію своїх компаній та поділилися секретами власного успіху. Лебединський насіннєвий завод представив голова наглядової ради LNZ Group Дмитро Кравченко. Він зазначив, що LNZ Group – це компанія, яка об’єднує 31 агрофірму у двох регіонах – в Черкаській та Сумській областях.
Гостям бізнес-туру пан Дмитро детально розповів про кожний із напрямків роботи. Так, говорячи про насінництво, він зазначив, що очолювана ним компанія – це надійний партнер для усіх лідерів світових селекційних компаній, які працюють в Україні у напрямках вирощування насіння кукурудзи, соняшнику, сої, гороху. Одна з переваг такого партнерства в тому, що обробляється вирощене насіння на власних потужностях ЛНЗ. На двох місцевих насіннєвих заводах отриману сировину доводять до світових стандартів. Один завод спеціалізується виключно на виробництві кукурудзи, інший – багатофункціональний, де обробляють насіння пшениці, гороху, сої, а віднедавна ще й насіння льону, коріандру та інших культур.
Не менш важливий напрямок роботи – це агровиробництво. Воно, за словами Дмитра Кравченка, включає в себе виробництво зернових та технічних культур, зернотрейдерську діяльність (остання стала можливою завдяки власному елеватору). Окремий напрямок діяльності – дистрибуція. Адже попри загальну всеукраїнську тенденцію до зменшення обсягів експорту, LNZ Group навпаки нарощує свої потужності у цьому напрямку.
– У дистрибуції ми керуємося тими ж принципами, що і по інших напрямках: це обдумані та поступові кроки. Звісно, можна погнатися за великими грішми і збільшити наші об’єми, але через рік можна залишитися ні з чим. Тому свої об’єми ми збільшуємо зважено та поступово, – говорить директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець. – І саме це дає нам можливість рости у рейтингу дистрибуції – по деякій продукції ми в трійці кращих.
Відомо, що успішна робота потребує чималого людського ресурсу, тож у компанії працевлаштовано близько трьох тисяч працівників. Саме у фахівцях і криється таємниця успіху компанії, вважає Дмитро Кравченко.
– Причина нашого успіху – це наша команда, люди, які працюють у нас. Нам пощастило з кадрами. Вважаю, що це визначальний фактор, – наголосив Дмитро Кравченко. – Також успіх нашої компанії закладено у зваженій стратегії, адже ми обраховуємо всі ризики та оцінюємо ймовірні прибутки. Я б назвав нашу політику на межі консервативної і збалансованої. Така робота подобається не лише нам, але й нашим партнерам, серед яких як поважні насіннєві компанії, так і банки.
Учасники бізнес-туру мали можливість на власні очі побачити увесь процес руху насіння кукурудзи від поля до розфасовки по мішках. Гостям показали ділянки гібридизації кукурудзи ДЕКАЛБ, а також процес збирання урожаю з його подальшою обробку на заводі.
Екскурсія на спеціалізованому заводі розпочалася із цеху з обрушки качана, де відбувається перша стадія очистки зерна. Далі – до цеху, де відбувається калібрування насіння та його поділ, залежно від якості, по фракціях. Обладнання заводу дозволяє не лише відокремлювати якісне насіння, а ще й розфасовувати його. Дізналися гості і про те, як працює лабораторія якості. До речі, невдовзі завод збирається ще більше вдосконалити роботу, перейшовши на енергозберігаючі технології. Але такий перехід, як запевняє керівництво, не позначиться на ціновій політиці для клієнтів.
– Енергетичним носієм таких технологій може бути качан кукурудзи, який являється для нас відходами. Він має дуже добру енергетичну здатність і може стати сировиною для майбутнього переходу на альтернативні джерела. Сума інвестицій приблизно становить 2,7 млн євро, – розповів про підрахунки Дмитро Кравченко.
Тож завдяки бізнес-туру аграрії мали змогу переконатися, що розповсюджена думка, що українське виробництво гірше за іноземне – лише стереотип, який вже давно і впевнено руйнують такі компанії, як ЛНЗ.
Джерело: provse.ck.ua