Компанія LNZ Group стала офіційним дистриб’ютором однієї з найбільших у світі насіннєвих компаній-селекціонерів «Лімагрейн».
– Велика кількість посівних площ під соняшник в Україні засівається насінням компанії Лімагрейн. Гібриди цієї компанії більш районовані до українських умов. Особливо це стосується південних та східних регіонів, де збільшується проблема ураження соняшника новими расами вовчка, а саме гібриди Лімагрейн мають до них найбільшу стійкість. Також ця компанія має широку лінійку високопродуктивних гібридів кукурудзи. Оскільки ми розширили мережу своїх представництв, які тепер охоплюють південні та східні області України, для нас було актуально розпочати співробітництво саме з Лімагрейном, щоб задовольняти потреби фермерів цього регіону, – повідомив директор з дистрибуції LNZ Group Андрій Полтавець.
За його словами, співпраця з компанією розпочалась ще два роки тому. Спочатку це були спільні проекти в аграрному та виробничому напрямках (вирощування на площах «ЛНЗ-Агро» гібридної кукурудзи з послідуючою його доробкою на насіннєвому заводі LNZ Group), тепер ця співпраця допомвилась прямими контрактами і в дистрибуційному напрямку . Стати офіційним дистриб’ютором такої поважної у світі компанії було нелегко, проте гарна репутація та високі показники LNZ зробили свою справу.
– Близько трьох років ми стукали у двері та виявляли своє бажання працювати з Лімагрейном. Не секрет, що нас досить довгий час вивчали, адже надання прав офіційного дистриб’ютора – це серйозний крок для компанії зі світовим ім’ям. Три роки поспіль ми досягаємо найбільшого в Україні приросту за обсягами продажів насіння кукурудзи і соняшника в Україні, що дозволило нам увійти у трійку найкращих дистриб’юторів, тому, врешті-решт, терези переважили на наш бік, і сьогодні LNZ Group – офіційний представник з дистрибуції компанії Лімагрейн, – зазначив Андрій Полтавець.
Він наголосив, що така співпраця дає можливість компанії бути конкурентною на ринку, адже один з основних факторів, який визначає силу дистриб’ютора – це можливість мати в портфелі велику лінійку насіння різних компаній. За його словами, кожен фермер надає перевагу різному насінню. Все частіше і частіше рішення ухвалюється комплексно, тобто фермер бажає купувати товар в одного дистриб’ютора, а не «бігати» по ринку купуючи одну селекцію в одного, іншу в другого і так далі. Із нашої практики, якщо в клієнта з дистриб’ютором налагоджені довірливі стосунки, клієнт виявляє бажання придбати все насіння в одному пакеті. Це зручно і вигідно: і логістично, і юридично, і морально.
– Для нас як дистриб’ютора, початок співпраці з компанією «Лімагрейн» неодмінно додасть конкурентноздатності нашим менеджерам з продажу, – переконаний Андрій Полтавець.
Джерело: Про Все