LNZ Group входить до п’ятірки найбільших дистриб’юторів в Україні. Водночас, за оцінками учасників аграрного ринку, компанія має всі шанси стати лідером у цій сфері. Наразі LNZ Group має 12 власних представництв в різних регіонах країни: від сходу до заходу. І, як зазначає керівництво компанії, незабаром можливе відкриття ще кількох нових представництв.
По напрямку дистрибуції LNZ Group вже давно співпрацює із такими відомими компаніями, як Pioneer, Monsanto, Syngenta, Limagrain та іншими. Тож нині всі представництва можуть похвалитися чималими досягненнями по продажу насіння та засобів захисту рослин. Тим більше, що дистриб’юторський напрямок діяльності LNZ Group передбачає можливість співпраці у закритому циклі: з одного боку – продаж насіння та засобів захисту рослин, з іншого – купівля готового зерна.
Втім, зупинятися на досягнутому в LNZ Group не збираються. Так, на нещодавній конференції для менеджерів з усіх представництв, було підбито підсумки роботи за перше півріччя 2016 року та намічено чіткі плани й цілі по майбутніх продажах.
Так директор з дистрибуції LNZ Group Андрй Полтавець роботу дистрибуційного напрямку оцінив на тверду четвірку з плюсом. Він зазначив, що цьогоріч майже всі представництва упоралися із поставленими перед ними завданнями, а деякі навіть перевиконали плани.
Мабуть, в Україні ще нікому не вдавалося зробити такий якісний та швидкий прорив у дистрибуції, як нам за останні три роки, - наголосив Андрій Полтавець. – Наприклад, по продукції Syngenta 3 3-го десятку рейтингу дистрибуторів місця ми перемістилися у п’ятірку кращих, по продуктах компаній Monsanto та Pioneer ми стабільно серед лідерів Це заслуга активної роботи наших представництв. Утім, нам є ще куди рости.
Тому у найближчих планах LNZ Group - максимальне покращення агрономічної кваліфікації менеджерів, збільшення кількості власних складів та розширення мережі представництв. Також LNZ Group має наміри розширити і продуктову лінійку. Наразі у цьому напрямку ведуться перемовини з відомими компаніями.
Варто додати, що керівництво компанії дбає не лише про зростання рейтингів, а й приділяє значну увагу зміцненню командного духу. Зокрема, у рамках конференції була проведена парусна регата, у якій взяла участь вся команда (більше 60-ти чоловік) дистрибуційного напрямку LNZ Group.