Є питання? Телефонуй нам: 05443-97-1-52

Новий формат роботи із клієнтами започаткували цьогоріч в LNZ Group. Задля того, щоб приділити увагу кожному, у компанії вирішили відмовитися від великих форматів спілкування із партнерами і перейти до практики персональних зустрічей. Тож нині на потужностях Лебединського насіннєвого заводу проходить «День клієнта» з усіма 12 представництвами компанії.

Раніше таке спілкування відбувалося під час «Дня поля», коли на завод одночасно приїздили клієнти з усіх регіонів, а це 500-600 осіб.

Та цього року ми вирішили відмовитися від «Дня поля» у великих масштабах, адже тоді у нас не було можливості приділити достатньо уваги кожному, не вистачало часу, аби відповісти на всі запитання клієнтів. Тож нині ми змінили формат і проводимо персональні зустрічі, коли окремо запрошуємо клієнтів з кожного представництва, яких у нас дванадцять, - розповідає заступник директора з управління та розвитку представництв LNZ Group Дмитро Соломонюк. – Тобто це групи людей у кількості від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти осіб.

Днями на Лебединському насіннєвому заводі зібралися клієнти із центрального представництва (Черкаська та Кіровоградська області). Спершу гостям провели детальну екскурсію заводом, далі – продемонстрували унікальний проект LNZ Group – «Європолігон».

Більшість клієнтів на потужностях LNZ Group побували вперше.

Було цікаво подивитися на сам завод, а також на «Європолігон». Для нас це цікавий досвід - адже тут можна побачити вплив різних чинників на гібриди, - говорить аграрій із Кіровоградської області Наталія Цибульова.

Аграрій Сергій Олександрович із лівобережжя Черкаської області з LNZ Group співпрацює вже не перший рік. Але досі контактував лише з менеджером компанії.

На самому заводі я сьогодні також вперше. І можу точно сказати, що він заслуговує на високу оцінку. Так само хочу відзначити гарне ставлення підприємства до партнерів, - зазначає аграрій. – Такі зустрічі точно підуть на користь, адже ми переймаємо тут досвід. До того ж моя позиція така: їздити потрібно до тих партнерів, в яких є чому повчитися. Тому я й приїхав на запрошення LNZ Group.

Завдяки таким зустрічам, впевнений Дмитро Соломонюк, клієнти бачать, що LNZ Group - це дійсно надійний партнер.

Клієнти переконались, що для нас на першому місці стоїть якість продукції, адже ми цінуємо довготривалі відносини, - наголошує Дмитро Соломонюк.

Упродовж наступних двох тижнів такі локальні зустрічі LNZ Group проведе із клієнтами з усіх 12 представництв. Вже у вівторок на Черкащину приїдуть сумчани.