Дистрибуційна компанія LNZ Group підвела підсумки роботи регіональних представництв у 2016 році, та поділилась стратегією на наступний. Цього року звання найкращого отримало Сумське представництво, директора якого нагородили золотим бутсом.
Протягом двох днів, 22-23 листопада, у Черкасах 47 менеджерів із 12-ти представництв LNZ Group з усієї України підводили підсумки роботи за рік та знайомилися з майбутньою стратегією.
– У ході цієї зустрічі ми відзначили найкращих працівників компанії, та звернули увагу на тих, кому є над чим працювати, - зазначив заступник директора з управління та розвитку представництв LNZ Group Дмитро Соломонюк. – Також, ми визначили нові інструменти роботи, які в майбутньому покращать якість обслуговування клієнтів і збільшать продажі. Кожне представництво захистило свій біснес-план на наступний рік. Вважаю, цього року менеджери показали хороший результат, адже обсяг продаж зріс удвічі. Проте, наша мета – подвоїти цей результат наступного року, тож, нам є над чим працювати.
Робоча зустріч не обійшлася і без приємних сюрпризів. Керівництво дистрибуційної компанії визначило представництво, яке за підсумками роботи за рік показало найкращий результат.
- За підсумками роботи у 2016 році звання найкращого отримало Сумське представництво. ми визначили представництво, яке найкраще виконало свої планові-показники, де менеджери спрацювали якісно як по продажам, так і з обслуговування. Звання кращого у 2016 році отримало сумське представництво. Тому, враховуючи ще одне важливе для компанії досягнення, – перемогу команди ЛНЗ-Лебедин у чемпіонаті Черкаської області з футболу, ми вручили директору представництва символічний презент - золотий бутс. Адже саме завдяки наполегливій роботі та високому професіоналізму команда показала гарний результат, - наголошує Дмитро Соломонюк.