Основною тенденцією в розвитку сучасного агробізнесу в Україні останніми роками є укрупнення високотехнологічних та успішних агрохолдингів.
Фактично всі аграрні компанії, що входять до першої сотні латифундистів нашої держави, мають замкнений цикл виробництва, кожна з них має свою особисту, часто унікальну, модель розвитку. Саме це дозволяє їм витримувати жорстку конкуренцію в боротьбі за прибуток, за можливість розвитку, за право орендувати землю і, в решті решт, за право існувати.
Не є виключенням з цього і дистрибуція в сфері сільського господарства. Конкуренція в цьому напрямку щороку стає все більшою – слабкі «пірамідальні» дистрибутори сходять з дистанції, дистрибутори, що мають далекоглядну - часто унікальну - стратегію, розширюють свою діяльність, здобуваючи статус національного дистрибутора-партнера, з яким можна впевнено планувати свій бізнес.
Саме таким дистрибутором за останні роки стала компанія «ЛНЗ». За 15 років свого існування дистрибуційний напрямок компанії LNZ Group крок за кроком здобував довіру клієнтів, довіру постачальників, довіру всього аграрного ринку України. Компанія є лідером з продажу насіння кукурудзи та цукрових буряків, входить до першої 5-ки з продажу насіння соняшнику, до першої 10-ки дистрибуторів засобів захисту рослин.
Як стверджують у керівництві компанії, для досягнення успіху головний не сам факт росту продажів, а організація ефективної команди, націленої на спільний і, головне, довготривалий результат.
Підбиття проміжних підсумків роботи за перше півріччя та обговорення планів на друге стали основною метою традиційних зборів працівників компанії, що відбулася в готельно-спортивному комплексі «Селена» під Черкасами.
- Талант виграє ігри, а команда – чемпіонати. Це головний меседж, який ми закладаємо у стратегію нашого розвитку. І сьогоднішні показники збільшення об’ємів продажу посівного матеріалу та засобів захисту рослин у порівнянні з ідентичним періодом минулого сезону лише підтверджують правильність обраного нами шляху. Конкурентне середовище сьогодні – це боротьба команд, тому головною складовою успіху вважаю формування сильної та професійної команди менеджерів. Щодо найближчих планів – то це відкриття трьох регіональних складів у Полтаві, Одесі та на Західній Україні, проведення бізнес-зустрічей з нашими клієнтами на базі як демонстраційних, так і промислових полів СТОВ «ЛНЗ-Агро» та нашого насіннєвого заводу. Також незабаром наші клієнти зможуть користуватися послугами сучасного інтернет-магазину. Щодо стратегічних планів – основним є акцент на зростанні нашої долі ринку по продажам засобів захисту рослин, плануємо за декілька років досягти таких же показників, як і по посівному матеріалу - зазначив заступник директора з управління та розвитку представництв LNZ Group Дмитро Соломонюк.
У ході зустрічі керівництво компанії відзначило краще представництво, яке за підсумками роботи у першому півріччі 2017 року показало найвищі результати. Звання найкращого, як і минулого року, отримало Сумське представництво. Саме сумчани найкраще виконали планові-показники, збільшили клієнтську базу та показали гарну командну роботу як з продажів, так і з обслуговування клієнтів.
За словами директора Сумського представництва Олександра Кащенка, усе починається з бажання.
- Найголовніше у продажах – поставити себе на місце клієнта. Яким би ти хотів бачити менеджера з продажів, якби він зайшов у твій кабінет? Що б він мав сказати, щоб ти придбав його продукт? Менеджери повинні думати, як клієнти. - наголосив Олександр Кащенко і поділився секретами своєї управлінської діяльності. - У керівництві своїми підлеглими я дотримуюсь метода «батога і пряника», який завжди спрацьовує. Та загалом у нашому представництві процвітає демократія. Мої підлеглі мають багато прав та свобод. Взагалі компанія LNZ Group – демократична. При цьому кожен працівник знає свою роботу і працює на результат. Мене завжди вражає оперативність, з якою працюють в компанії, інколи навіть не розумієш, як це можливо. Тільки-но залишив заявку, а вже за 15 хвилин тобі телефонують, що машина формується і скоро виїжджатиме. Такими темпами можуть похвалитися одиниці.
Попри гарні показники роботи дистрибуційна компанія LNZ Group на досягнутому зупинятися не збирається і вже розробляє плани не тільки на другу половину року, а й на наступний сезон
- Ми й надалі будемо дотримуватися принципу стабільного та зваженого розвитку. Не завжди кількість переходить в якість – за таким принципом ми формуємо мережу регіональних представництв. Аграрна дистрибуція - це не дистрибуція продуктів харчування чи товарів широкого вжитку: кожен менеджер має бути особистістю і бути корисним клієнту не тільки ціною. Тому акцент в розвитку регіональних продажів ми робимо на підвищення кваліфікації наших менеджерів, на створення умов, за яких вони зможуть бути впевненими в своєму майбутньому та майбутньому своїх сімей за умови постійного самовдосконалення та повної самовіддачі в роботі. Багатьох менеджерів ми виховали «з нуля», вкладаючи в них ресурси та час. Деякі менеджери не витримали конкуренції та зупинились в розвитку, деякі не змогли інтегруватися в наші командні правила гри. Впевнений, що за 3 останніх роки нам вдалося сформувати кістяк команди однодумців, з якими можна планувати бізнес на тривалий час. Те ж саме стосується інших підрозділів дистрибуції – комерційного, логістичного, фінансового та інших відділів, без злагодженої роботи яких про стратегічний розвиток компанії не варто було б і думати, - підкреслив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.