108 нових вагонів типу «хопер» для перевезення зерна нещодавно поповнили рухомий склад «LNZ Group».
Таким чином компанія вирішує для себе одну з найбільших проблем логістичного сезону – затримки з транспортуванням зерна через брак вагонів, які надаються «Укрзалізницею». Половину з них отримав Сумський кластер.
«Створення власного парку вагонів-зерновозів зробить нас більш мобільними та автономними, – говорить голова Наглядової Ради «LNZ Group» Дмитро Кравченко. – Головна перевага такого придбання – це можливість планування поставок, згідно з підтвердженими контрактами. Попит на вагони в період збору урожаю спричиняє дефіцит в Україні транспортних засобів для перевезення зернових культур. Постійні перебої з вагонами призводять до нікому не потрібних штрафних санкцій за невиконання контрактів. Тож, прорахувавши всі плюси та мінуси, ми прийняли рішення придбати одразу два рухомі склади – по 54 вагони на два різні маршрути».
Ці кроки дозволять оптимізувати витрати на логістику зерна, знизити втрати при зберіганні, позбутися залежності від інших елеваторів і оперативно відвантажувати зернові культури.